dissabte, 13 de juny del 2009

Magdalenes de festucs


Estic d'exàmens i el meu cos em demana glúcids, com que no tenc massa temps aquests dies, i tampoc tenc ganes d'esperar per ingerir dolç, he optat per fer unes magdalenes de festuc.

Fa dies que vaig comprar festucs cruus amb la intenció de fer gelat, i això és el que he començat a fer aquest matí -com que de moment va fent voltes a la màquina de fer gelat, ja penjaré la recepta quan la pugui acompanyar amb una foto-. Amb els festucs que m'han sobrat del gelat he aprofitat per fer magdalenes.

Ingredients:

50 grs. de farina
50 grs. de festucs mòlts
4 ous
50 ml. d'oli
100 grs. de sucre
1 pessic de sal
1 culleradeta de llevat

La preparació no té gaire secret, primer hem de mesclar els ingredients líquids i després els sòlids. Ho hem d'enfornar a 180 graus i en menys de deu minuts les tendreu cuites. Queden amb un coloret verd preciós.

5 comentaris:

  1. Ideals per el berenar d'avui diumenge, ens en dones dues?

    ResponElimina
  2. Aquestes magdalenes et donaran energia per estudiar tots els examens que et queden!
    I ja no dic el gelat... ja tinc ganes de veure'n el resultat :)

    ResponElimina
  3. Doncs una recepta d'aprofitament deliciosa! I amb aquestes magdalenes de ben segur que et fan pujar els ànims per estudiar! ;)
    Molta sort i petons!

    ResponElimina
  4. Jo no sóc gaire de dolços, però de tant en tant també em passa això que el cos demana glúcids a crits.

    Aquestes magdalenes segur que estaven boníiiissimes. Els festucs m'encanten i sempre donen un toc exòtic a les receptes. Espero la recepta del gelat...

    Per cert, si els meus pocs coneixements filològics no m'enganyen, crec que ets illenca. Et puc preguntar de quina part?

    Salutacions!
    Anna (de la Taula d'en Bernat)

    ResponElimina
  5. Si que aixequen l'ànim.

    Anna, som de Palma

    ResponElimina