dimecres, 29 de juliol del 2009

Gelat de melicotó



Encara no faig vacances però m'agaf les coses amb una mica més de calma i aquest juliol m'he dedicat ben poquet a la cuina i va ser perquè havia convidat una bona colla d'amics. Tota la resta són coses poc destacables: amanides, coses a la planxa, i gelats.

Avui tenia dos melicotons molt madurs i dos iogurts grecs a punt de caducar, i ho he aprofitat per improvisar una altra recepta.

Ingredients:
2 melicotons
2 iogurts grecs
2 cullerades de sucre
1 tassó de llet desnatada

Tot passat per túrmix i cap a la màquina de fer gelats. El resultat ha estat boníssim, i ha quedat molt cremoset. Com tots, aquest se podria fer amb el sistema tradicional, remenant cada mitja hora. Una altra possibilitat és congelar la fruita i llavors triturar-la, encara congelada, amb el iogurt i el sucre. En aquest cas no hi poseu llet. Amb melicotons no ho he provat mai, però amb maduixes o mores funciona.

4 comentaris:

  1. Doncs una improvització amb un resultat fantàstic!! :) No sabia que a ses illes del préssec en dieu melicotó! :) M'ha encantat el mot!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Hola Sargantaneta, impressionant el teu gelat. Nosaltres fa poc que tenim la geladera i encara estem provant nous sabors! un petó.

    ResponElimina
  3. Holaaa em pareix una idea boníssima per acabar restes i a més segur que estava deliciós...un petonet

    ResponElimina
  4. Tots els gelats que tens per aquí tenen una pinta tremenda. Jo n'he provat de fer més d'un cop però mai em queden com els de la geladeria, així que ja he desistit...

    ResponElimina