diumenge, 29 de març del 2009

Pastís de maduixes amb nata

Ahir vaig fet aquest pastís i a hores d'ara no en queden ni les miques.

Ingredients:
Base de pasta brisa
250 ml. de nata per muntar
3 cullarades de sucre
1 grapada de maduixes


Com que no tenia massa temps quan vaig tenir la base cuita i freda, simplement vaig muntar la nata amb el sucre i la vaig abocar sense fer cap floritura especial. A damunt hi vaig posar les maduixes.

La presentació podria haver estat més lluïda, però en aquest cas la preparació no hauria estat tan ràpida.

4 comentaris:

  1. Mare de déu, quina pinta més fascinant que té el teu pastís. Un petó ben fort!

    ResponElimina
  2. Uh, ara mateix li clavava una mossegada al pastís aquest!

    ResponElimina
  3. No ho dubto que no en quedés ni mica!! Amb la pinta que fa!! ;) Boníssim!

    ResponElimina
  4. M'encanten aquests paastissos!
    Són taaaaan bons!
    Petonets!

    ResponElimina